مشترک سیاسی قانون انقلاب قانونی نگهبان

مشترک: سیاسی قانون انقلاب قانونی نگهبان انقلابی قانون اساسی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی حرف های ترامپ بلوف بود/ او بدون مطالعه نام درست یک منطقه را عوض کردن داد ، جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا و اصرار وی بر اینکه میان ملت کشور عزیزمان ایران و مقام معظم رهبری فاصله هست، گفت: علت اینکه توطئه‌های آ

حرف های ترامپ بلوف بود/ او بدون مطالعه نام درست یک منطقه را عوض کردن داد ، جهانگیری

جهانگیری: حرف های ترامپ بلوف بود/ او بدون مطالعه نام درست یک منطقه را عوض کردن داد

عبارات مهم : ایران

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به سخنان مدیر جمهور آمریکا و اصرار وی بر اینکه میان ملت کشور عزیزمان ایران و مقام معظم رهبری فاصله هست، گفت: علت اینکه توطئه های آمریکا در سال های بعد از انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده و دشمن های کشور عزیزمان ایران نتوانستند اهداف خود را محقق سازند، پیوند مستحکم میان امام خمینی (ره) و مردم و بعد از آن رابطه مقام معظم رهبری با ملت کشور عزیزمان ایران بوده است.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی افزود: مدیر جمهور آمریکا اصرار دارد که روی نهادهای قدرتمند کشور و نهادهایی که بیشترین نقش را در حفاظت از کشور داشته اند انگشت بگذارد و این در حالی است که ملت کشور عزیزمان ایران به خوبی آگاه هستند که سپاه چه نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است.

حرف های ترامپ بلوف بود/ او بدون مطالعه نام درست یک منطقه را عوض کردن داد ، جهانگیری

معاون اول مدیر جمهور تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز به نقطه ای رسیده که قوت قلب کشورهای منطقه شده است و کسی که توانست داعش را در منطقه زمین گیر کند در واقع سپاه بود.

وی همچنین با اشاره به اظهارنظر ترامپ راجع به توان موشکی کشور عزیزمان ایران گفت: ملت کشور عزیزمان ایران در دوران دفاع مقدس زیر موشک باران دشمن بود و هیچ کشوری حاضر نبود که به کشور عزیزمان ایران موشک دهد تا پاسخ دشمن های را بدهد. حالا این ملت با این تجربه با اتکا به توانمندی خود به دستاوردهای موشکی رسیده است و از این دستاورد حفاظت خواهد کرد. آیا که کشور عزیزمان ایران هیچ گاه به کشوری تجاوز نکرده ولی همواره مورد تجاوز دشمن های بوده است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا و اصرار وی بر اینکه میان ملت کشور عزیزمان ایران و مقام معظم رهبری فاصله هست، گفت: علت اینکه توطئه‌های آ

جهانگیری با بیان اینکه آذربایجان در تمدن کهن ایرانی و نیز در فرهنگ تازه کشور عزیزمان ایران اسلامی نقش مهمی داشته است گفت: آذربایجان در داشته های فرهنگی، صنعتی و اقتصادی کشور عزیزمان ایران سهم بسزایی داشته است و نقش آذربایجان در داشته های ملی کشور کم نظیر است.

وی ادامه داد: در تحولات اخیر نیز نقش نخبگان، متفکران و مردم آذربایجان نقشی کلیدی بوده است و نقش آذربایجان و به خصوص تبریز در توسعه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نقشی پررنگ بوده است.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به سابقه صنعتی بخش شخصی در آذربایجان شرقی و وجود ظرفیت ها و منابع طبیعی متعدد در این استان گفت: اینکه در بعضی موارد شاهد واحدهای صنعتی مسئله دار باشیم و بگوییم که کل صنعت کشور دارای مسئله است قضاوت درستی نیست. کشوری که ده ها هزار واحد کوچک و بزرگ صنعتی دارد، حتی اگر 5 هزار واحد با مسئله مواجه باشد نمی توان گفت که کل صنعت کشور دارای مسئله است.

حرف های ترامپ بلوف بود/ او بدون مطالعه نام درست یک منطقه را عوض کردن داد ، جهانگیری

جهانگیری با اشاره به وجود بخش شخصی نیرومند در تبریز و آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بخش شخصی از سرمایه هایی است که باید مدیران استان روی آن حساب باز کنند و البته موانعی نیز در این میان وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد که آیا تبریز آنطور که مورد انتظار بوده توسعه نیافته است.

معاون اول مدیر جمهور در ادامه با بیان اینکه دولت یازدهم دو روش همزمان را در پیش گرفت که باید در دولت دوازدهم نیز ادامه پیدا کند افزود: این دو روش تعامل با دنیا و توسعه کشور به طور همزمان بود .

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا و اصرار وی بر اینکه میان ملت کشور عزیزمان ایران و مقام معظم رهبری فاصله هست، گفت: علت اینکه توطئه‌های آ

جهانگیری اضافه کرد: قدرت های بزرگ صورت ای از کشور عزیزمان ایران ترسیم کرده بودند که کسی میل به به حمایت از کشور عزیزمان ایران نداشت و دولت یازدهم تصمیم گرفت این مسأله را حل کند و ما با اتکا به توانمندی خود و اعتماد به رهبری قدرتمند، مدیر جمهور مقتدر و ملت باتمدن در این مسیر گام برداشتیم تا با روش های صحیح از حقوق ملت دفاع کنیم.

معاون اول مدیر جمهور اضافه کرد: ما با اتکا به توانمندی داخلی به توافقی رسیدیم و هنگامی که این توافق امضا شد کشوری نبود که برجام را یکی از بزرگ ترین موفقیت های کشور عزیزمان ایران نداند و تنها رژیم صهیونیستی و چند کشور منطقه از این عنوان ناراحت بودند و از همان وقت مشخص بود که این کشورها تمام ابزارهای خود را به کار خواهند گرفت تا نگذارند شیرینی برجام در ام ملت کشور عزیزمان ایران بنشیند.

حرف های ترامپ بلوف بود/ او بدون مطالعه نام درست یک منطقه را عوض کردن داد ، جهانگیری

وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی ترامپ و تلاش وی جهت زیر پرسش بردن سیاست های دولت اوباما خاطرنشان کرد: ترامپ به صورت مفصل علیه برجام سخن گفت ولی مشاورین وی به او در این زمینه اخطار دادند.

جهانگیری با اشاره به نطق نادرست مدیر جمهور آمریکا در اجلاس شرکت ملل یادآور شد: دکتر روحانی نیز در این اجلاس سخن گفت و منطق و انسانیت را به نمایش گذاشت.

معاون اول مدیر جمهور گفت: ترامپ وعده داده بود که 20 اکتبر اتفاق مهمی قرار است رخ دهد و استراتژی آمریکا راجع به کشور عزیزمان ایران و برجام اعلام شود.

وی ادامه داد: شب گذشته نمایش ترامپ روی صحنه آمد و این نمایش مملو از بلوف و جنگ روانی علیه ملت کشور عزیزمان ایران بود ولی بعد از این نطق نه کسی جهت اون دست زد و نه کسی در کشور عزیزمان ایران از او ترسید و این نشان داد که ترامپ از هر لحظه تنهاتر است.

جهانگیری اضافه کرد: نخستین کسانی که به ترامپ پاسخ دادند نماینده اتحادیه اروپا و مسئولین انگلستان، فرانسه، آلمان، روسیه و چین بودند و با اینکه کشور عزیزمان ایران هنوز واکنشی نشان نداده بود، آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که کشور عزیزمان ایران به تمام تعهدات خود پایبند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تنهایی ترامپ به این علت است که بی ادب تر و بی پایه و اساس تر از هر لحظه سخن گفت و در سخنان خود حتی اینقدر مطالعه نکرده بود که نام درست یک منطقه را بداند و به خاطر رضایت عده ای دون پایه در بعضی کشورهای عربی نام خلیج فارس را عوض کردن داد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: دولت همزمان روش دیگر یعنی توسعه اقتصادی را نیز دنبال کرد آیا که مهمترین نشانه آمریکا این است که فضای حاکم بر اقتصاد کشور عزیزمان ایران را ناامن کند و ما باید تلاش کنیم که فضای اقتصادی را مثبت و پیش برنده نگه داریم.

معاون اول مدیر جمهور با تأکید بر اینکه نسخه پیشرفت اقتصادی کشور، نسخه ای مشخص و روشن است افزود: از سال 92رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند و ما باید بدانیم که این سیاست ها فقط جهت وقت تحریم و مشکل ها نیست، بلکه در دوران پیشرفت و توسعه نیز باید به آن تکیه کنیم. ما بعد از برجام اقتصاد مقاومتی را همانگونه دنبال کردیم که پیش از برجام به آن اهتمام داشتیم.

جهانگیری افزود: برنامه هایی جهت اجرای اقتصاد مقاومتی در زمینه های متفاوت تهیه شده است و مقام معظم رهبری نیز بعد از اعلام نام امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بر لزوم امنیت سرمایه گذاری تأکید کردند و این توصیه نیز حائز اهمیت است که در اقتصاد مقاومتی همه باید به صحنه بیایند آیا که این سیاست ها جهت کل نظام ابلاغ شده است و همه در برابر آن مسئولند.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز تصریح کرد آذربایجان باید بار توسعه استان های شمال غرب کشور را بر دوش بکشد.

وی با بیان اینکه البته مشکلاتی نیز پیش روی استان وجود دارد، گفت: ما باید به دریاچه ارومیه به صورت جدی بپردازیم و تا کنون نیز جهت احیا این دریاچه کارهای مهمی صورت گرفته و باید منابع مورد نیاز در حد امکان تأمین شود.

جهانگیری با بیان اینکه تبریز قرار است سال 2018 پایتخت گردشگری دنیا اسلام شود، گفت: در نخستین وقت جلسه ای در این خصوص با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهیم کرد تا مدیریت این برنامه به درستی صورت گیرد و این مراسم با آبرومندی در سال 2018 برگزار شود.

معاون اول مدیر جمهور گفت: 688 میلیون یورو در جلسه شورای اقتصاد تصویب کردیم تا جهت آب شرب تبریز و شهرهای مسیر هزینه شود البته جهت اینگونه طرح ها معمولاً از منابع خارجی استفاده نمی شود ولی به علت حساسیت و اهمیت عنوان این منابع جهت آب شرب تبریز تخصیص داده شده است یافت.

جهانگیری در آخر سخنان خود تصریح کرد: در برابر دشمن های و بدخواهان ملت کشور عزیزمان ایران هیچ پاسخی کوبنده تر از انسجام و وحدت نیست و ملت کشور عزیزمان ایران نیز نشان داده در مواقعی که مورد نیاز است به موقع در صحنه حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این مراسم بر ضرورت توجه خاص دولت به دریاچه ارومیه تأکید کرد و گفت: پیگیری به این دریاچه نیازمند عزم ملی است آیا که آسیب به این دریاچه می تواند مردم آذربایجان را ترساندن کند.

امام جمعه تبریز همچنین با اعلام انزجار از سخنان سخیف و نابخردانه مدیر جمهور آمریکا که نظام اسلامی و نهادهای قانونی نظام از جمله سپاه را مورد نشانه قرار داد خاطرنشان کرد: ملت کشور عزیزمان ایران نشان داده اند که هرجا ترساندن زیاد شود انسجام، وحدت و همدلی زیاد خواهد شد.

همچنین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به طرح های صنعتی و معدنی در دست اجرا در استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر 421 طرح از پیشرفت 70 درصد برخوردار هستند و اگر طرح های در دست اجرا به نتیجه برسند شاهد شکوفایی و تحول در استان خواهیم بود.

در ادامه جلسه، استاندار آذربایجان شرقی نیز گزارشی از اوضاع استان و شاخص های متفاوت ارایه کرد و به توضیحاتی در خصوص نقشه راه توسعه استان پرداخت.

در این جلسه همچنین بعضی نمایندگان مردم استان آذربایجان شرقی از جمله دکتر پزشکیان، نائب مدیر اول مجلس شورای اسلامی نیز به بیان نظرات و نظر های خود در خصوص پرسشها استان پرداختند.

مسعود پزشکیان با تأکید بر ضرورت کنار گذاشتن اختلافات داخلی تصریح کرد: آنچه می تواند آمریکا را سرجای خود بنشاند وحدت و انسجام ملی است.

واژه های کلیدی: ایران | تبریز | ایرانی | جهانگیری | آذربایجان | اظهارنظر ترامپ | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار