مشترک سیاسی قانون انقلاب قانونی نگهبان

مشترک: سیاسی قانون انقلاب قانونی نگهبان انقلابی قانون اساسی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ادعای نقاشی ندارم/ گاهی شعر هم می‌گویم , رضا بابک

رضا بابک که در قاب تلویزیون و روی صحنه تئاتر، خاطره‌های زیادی جهت مردم کشور عزیزمان ایران رقم زده قصد دارد نمایشگاه نقاشی‌های خود را برگزار کند و می‌گوید: امتیا

ادعای نقاشی ندارم/ گاهی شعر هم می‌گویم , رضا بابک

رضا بابک: ادعای نقاشی ندارم؛ گاهی شعر هم می گویم

عبارات مهم : تئاتر

رضا بابک که در قاب تلویزیون و روی صحنه تئاتر، خاطره های زیادی جهت مردم کشور عزیزمان ایران رقم زده قصد دارد نمایشگاه نقاشی های خود را برگزار کند و می گوید: امتیاز نقاشی در مقایسه با کارهای نمایشی این است که آدم خودش با خودش قرار می گذارد و انجام کار خیلی منوط به هماهنگی با گروه نیست.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با نام «زنگ نقاشی» مجموعه ای از آثار نقاشی این هنرمند را که به بازی های خود در تلویزیون و تئاتر شهره هست، در معرض دید قرار می دهد.

رضا بابک ۲۰ اسفند ۱۳۲۴ در پایتخت کشور عزیزمان ایران متولد شد؛ او در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده و در زندگی هنری خود به عنوان نویسنده، بازیگر، کارگردان و صدا فعالیت کرده هست. «آرایشگاه زیبا» یکی از معروف ترین آثار بابک است که تاثیر زیادی در مجبوبیت این بازیگر در میان مردم داشت. همچنین صدای «آقا حنایی» سریال «خونه مادربزرگه» جهت بسیاری یادآور خاطرات و برنامه های تلویزیونی کودکیشان است.

او راجع به این نمایشگاه می گوید: من اصولا نقاش نیستم و ادعای نقاشی ندارم. دوستانی که با من در زمینه نقاشی معاشرت می کنند، اعتقاد هستند که این تاکید بر نقاش نبودن است که جالب است.

بابک ادامه می دهد: نمی خواهم نامم به عنوان نقاش مطرح شود لیکن این کار، حرفه ای است که توانایی های خاص خودش را می طلبد. نقاشی هایی که من ارائه می کنم بیشتر، دربردارنده حس و حال من است و تصاویری است که با ترکیب رنگ ها خلق شده است هست. این نقاشی ها مانند زمانی که روی صحنه تئاتر می روم، به من انرژی می دهد.

این هنرمند می گوید: من چون کپی کاری بلد نیستم، این نقاشی ها در لحظه اتفاق می افتد و تصاویری است که مفاهیمی را نشان می دهد. این ها نقاشی با مداد شمعی است و گاهی مخلوطی از ماژیک و اکریلیک به آن اضافه می شود. من خیلی به دنبال این نبودم از وسیله خاصی استفاده کنم بلکه این نقاشی ها، بافت و فرمی است که با مدادشمعی ایجاد می شود. در این سال ها انقدر جسارت نداشتم که نمایشگاه بگذارم ولی دوستان اصرار داشتند حالا که نقاشی می کشم این ها را در معرض دید دیگران قرار بدم تا دوستان دیگر هم این کارها را ببینند.

او همچنین راجع به کارهای هنری ای که انجام می دهد، اظهار می کند: سال ها است نقاشی می کشم هرچند گاهی بین کارهایم فاصله زمانی افتاده هست. بعد از انقلاب یک سالی با آبرنگ نقاشی هایی می کشیدم به علت اینکه بازی نمی کردم می خواستم خودم را به نوعی تخلیه کنم. به غیر از نقاشی کارهای دیگری هم انجام می دهم و گاهی شعر می گویم. بازیگری و کارگردانی هم جزو کارهایی است که انجام می دهم.

بابک توضیح می هد: این نمایشگاه ۳۰ تابلو را به نمایش می گذارد که اغلب آن ها، قاب های کوچکی هستند. کار بزرگ ندارم و زیاد در حد کاغذ A۴ هست. امیدوارم این نمایشگاه دورهم خوبی باشد تا دوستان و آشنایان گردهم بیایند و ساعات خوبی را داشته باشند.

ادعای نقاشی ندارم/ گاهی شعر هم می‌گویم , رضا بابک

این هنرمند در آخر می گوید: امتیاز نقاشی در مقایسه با کارهای نمایشی مانند تئاتر این است که آدم خودش با خودش قرار می گذارد و انجام کار خیلی منوط به هماهنگی با گروه نیست. کسی که نقاشی می کشد به تنهایی کارش را انجام می دهد و ضرورت ندارد با جمع هماهنگ کند.

این نمایشگاه جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در موسسه هنری سکو به نشانی میرداماد، روبروی بانک مرکزی، خیابان تبریزیان، نبش نازنین، پلاک ۱۶، طبقه همکف افتتاح می شود.

رضا بابک که در قاب تلویزیون و روی صحنه تئاتر، خاطره‌های زیادی جهت مردم کشور عزیزمان ایران رقم زده قصد دارد نمایشگاه نقاشی‌های خود را برگزار کند و می‌گوید: امتیا

واژه های کلیدی: تئاتر | نقاشی | هنرمند | نمایشگاه | اخبار فرهنگی و هنری

ادعای نقاشی ندارم/ گاهی شعر هم می‌گویم , رضا بابک

ادعای نقاشی ندارم/ گاهی شعر هم می‌گویم , رضا بابک


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار