مشترک سیاسی قانون انقلاب قانونی نگهبان

مشترک: سیاسی قانون انقلاب قانونی نگهبان انقلابی قانون اساسی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه محیط دانشگاه‌ها نباید امنیتی مدیریت شود / احمد مازنی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه‌ها نباید پادگانی و امنیتی مدیریت شود، گفت: دانشگاه باید خوابیدن جهت گفتمان و مذاکره باشد و مسؤولان باید ا

محیط دانشگاه‌ها نباید امنیتی مدیریت شود / احمد مازنی

احمد مازنی: محیط دانشگاه ها نباید امنیتی مدیریت شود

عبارات مهم : اسلامی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه ها نباید پادگانی و امنیتی مدیریت شود، گفت: دانشگاه باید خوابیدن جهت گفتمان و مذاکره باشد و مسؤولان باید اجازه دهند که آزادی بر فضای دانشگاه حاکم باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین «احمد مازنی» امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به این که تهدیدها را می توان به وقت تبدیل کرد، اظهار کرد: روزهای هفته وحدت قبل از اینکه نام هفته وحدت جهت آنها در نظر گرفته شود، تهدیدی جهت امت اسلامی بودند ولی اکنون روزهای این هفته فرصتی است که می توانیم با استفاده از آنها در جهت تقویت انسجام و وحدت امت اسلامی گام برداریم.

محیط دانشگاه‌ها نباید امنیتی مدیریت شود / احمد مازنی

وی با تأکید بر این که خون شهدای دانشجو عمق مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی را زیاد کردن داد، اضافه کرد: جنبش دانشجویی در شرایط کنونی باید همانند قبل از دوران انقلاب اسلامی جایگاه خود را مشخص کند تا بتواند در جهت ایفای نقش های مورد نظر گام بردارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حاکمیت نیز باید جایگاه دانشجویان را مشخص کند آیا که بعضی جریان ها در حالت منفعل و سربه زیر هستند در حالی که در این شرایط اگر دانشجویان به عنوان منتقد مصلح به دنبال عوض کردن پرسشها نباشند درگیری های داخلی و فضای معارضه زیاد می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه‌ها نباید پادگانی و امنیتی مدیریت شود، گفت: دانشگاه باید خوابیدن جهت گفتمان و مذاکره باشد و مسؤولان باید ا

وی با بیان این که دانشجویان باید رویکردهای اعتدالی را مورد توجه قرار دهند، گفت: دانشجویان منتقد مصلح می توانند جامعه را به سمت موفقیت هدایت کنند در حالی که دانشجویان منفعل نمی توانند تاثیرگذاری مورد نیاز را به دنبال داشته باشند.

مازنی از نقش جوانان دانشجو در دوره های متفاوت تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: جنبش دانشجویی با نقش منتقد مصلح به میدان وارد شده است و در سال های 92 و 96 به رسالت خود عمل کرده است ولی اکنون افرادی که مخالف اعتدال، اصلاح، قانون گرایی و آزادی هستند می خواهند بگویند که رویکردهای منتقدانه کاربردی نداشته است در حالی که دانشجویان زیاد از هر فرد دیگری می توانند وظیفه خود را با جامعه مشخص کنند.

وی با تأکید بر این که محیط دانشگاه ها نباید پادگانی و امنیتی مدیریت شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه باید خوابیدن جهت گفتمان و مذاکره باشد و مسؤولان باید اجازه دهند که آزادی بر فضای دانشگاه حاکم باشد آیا که دانشجویان فرزندانی هستند که باید به زبان یکسان با آنها به نتیجه برسیم.

محیط دانشگاه‌ها نباید امنیتی مدیریت شود / احمد مازنی

مازنی با اشاره به این که از دانشگاه انتظار کارهای چریکی وجود ندارد، تصریح کرد: جهت رسیدن به توسعه باید گفت و گو را دنبال و در این مسیر تهدیدها را به وقت تبدیل کنیم و این موضوعی است که جنبش دانشجویی و دانشگاه ها به آن نیاز دارند.

واژه های کلیدی: اسلامی | مدیریت | منتقدان | دانشگاه | دانشجویان | انقلاب اسلامی | مجلس شورای اسلامی | اخبار کنکور و دانشگاه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار